Aanvraag voor uitbreiding van vuurwerkopslag te Sprang.

maandag 11 juni 2012 11:37

Via het digitaal gemeenteblad van week 23 (juni 2012) hebben wij kennis genomen van de aanvraag voor uitbreiding van de vuurwerkopslag aan de Van der Duinstraat 128 te Sprang-Capelle. Nog vers in het geheugen, de soms zelf angstige, reacties van de omwonende ingedachte hebben we als fractie gemeend om hierover vragen te stellen. We hebben er vertrouwen in dat de ondernemer en de gemeente Waalwijk alle voorgeschreven veiligheidsmaatregelen in acht neemt. Wel zorgen maken maken wij ons over het informeren van de omwonende. De ervaring heeft geleerd dat begrijpelijke communicatie niet tot de sterkste punten behoord van het ambtelijk apparaat van de gemeente Waalwijk. Een informatieavond, voor de omwonende, met de mogelijkheid tot vragen stellen zou voor
ons een goed uitgangspunt zijn. We zien de beantwoording van de vragen en de initiatieven van de Gemeente met belangstelling tegemoet.

TitelBestandsgrootteMIME-type
Vragen aan college inzake uitbreiding vuurwerkopslag.91,1 kBapplication/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.documentdownload

Reacties op 'Aanvraag voor uitbreiding van vuurwerkopslag te Sprang.'