Werkbezoek Peter van Dalen

Peter-van-Dalen-2011-Ap-Roukemawoensdag 28 maart 2012 09:29

Op 4 april brengt Europarlementariër Peter van Dalen een werkbezoek aan de provincie Noord-Brabant. Het gevarieerde programma start om 10.30 uur met een ontvangst door de Commissaris van de Koningin in Brabant, W. van der Donk, op het provinciehuis. De positie van de regio Midden-Brabant in relatie tot de Europese agenda zal het gesprek onderwerp zijn.

Daarna zal er een bezoek gebracht worden aan Midpoint Brabant te Tilburg. Directeur J. Bikker zal een presentatie geven over de relatie Midpoint Brabant en Brussel.

Aansluitend zal er een overleg zijn met de Burgemeester en Wethouders van de gemeente Waalwijk. Er wordt van gedachte gewisseld over de subsidiemogelijkheden vanuit Brussel voor de revitalisering van de Haven te Waalwijk.

Het werkbezoek wordt afgesloten met een netwerkborrel van 17.30 tot 19.00 uur in d’Alburgt in Wijk & Aalburg. Alle leden en bestuurders van de ChristenUnie zijn hier van harte welkom.

Werkbezoek Peter van Dalen501,8 kBapplication/pdfdownload

Reacties op 'Werkbezoek Peter van Dalen'