Werkbezoek Carola Schouten

zaterdag 14 januari 2012 18:34

Zoals u in onze laatste nieuwsbrief al hebt kunnen lezen, komt op uitnodiging van onze fractie Tweede Kamerlid Carola Schouten op werkbezoek in Waalwijk.

Vrijdagmiddag 27 januari 2012 wordt ze door het college van burgemeester en wethouders ontvangen op het gemeentehuis van Waalwijk. Na een rondleiding over de bedrijventerreinen van Waalwijk, zal ze een bezoek brengen aan Van Caem Transport en ROC van der Linden. Ook wordt ze geïnformeerd over het beheer van de bedrijventerreinen door parkmanagement op Haven 1 t/m 7.

Het doel van dit werkbezoek is om Carola Schouten kennis te laten maken met de ambities van Waalwijk. Waalwijk heeft veel ambitieuze ondernemers die zich vestigen op de diverse bedrijventerreinen en zorgen voor veel werkgelegenheid. Het gemeentebestuur dient dan ook de mogelijkheden te bieden om verder te groeien en te zorgen dat de bedrijven snel en veilig bereikt kunnen worden. Waalwijk is hiervoor afhankelijk van de landelijke overheid. Met dit werkbezoek willen we bij politiek Den Haag onder de aandacht brengen dat in Midden Brabant de rijks- en provinciale -wegen op orde moeten worden gebracht. Zodat de subsidiegelden, met name op korte termijn, niet alleen in de Randstad worden besteed, maar ook aan de A59 en de N261.

U bent ook van harte uitgenodigd

Na het middagprogramma is er de gelegenheid om met Carola Schouten in discussie te gaan over allerhande onderwerpen die haar portefeuille en de ChristenUnie aangaan. Van 18:30 uur bent u hiervoor van harte uitgenodigd in Zidewinde, Julianalaan 1 in Sprang-Capelle.

Werkbezoek Carola Schouten2,1 MBapplication/pdfdownload

Reacties op 'Werkbezoek Carola Schouten'